Zpráva

Moravskoslezský kraj má jeden z nejlepších turistických webů v zemi

Druhé místo v prestižní soutěži Zlatý erb 2017 obsadil turistický portál Moravskoslezského kraje www.severnimorava.travel.

Prosadil se v nabité konkurenci destinačních webů z celé České republiky a umístil se na špičce hned za turistickým portálem Královéhradeckého kraje.

 „Jsem opravdu rád, že jsme dosáhli takového úspěchu. V době rychlého rozvoje informačních technologií je důležité udržovat krok s konkurencí i v oblasti online marketingu. Ocenění je pro mne důkazem správného směřování našich aktivit,“ uvedl Jan Krkoška, náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch. „Moravskoslezský kraj patří mezi organizace a společnosti, které odborníci na cestovní ruch považují za nejlepší a nejspolehlivější. Dokazuje to také nedávné umístění na třetím místě v anketě TTG Travel Awards, kterou každoročně vyhlašují odborné noviny pro cestovní ruch,“ dodává náměstek Jan Krkoška.

Soutěž Zlatý erb, která se koná od roku 1999, je mimo jiné pravidelným srovnáním webů z oblasti turismu. V porotě zasedají zástupci katedry cestovního ruchu VŠE v Praze, CzechTourism i renomovaní odborníci z oblasti informačních technologií. Turistický portál Moravskoslezského kraje, který byl spuštěn v loňském roce, zaujal především výbornou komunikací s uživateli a moderním designem. 

„Při tvorbě stránek jsme se inspirovali nejlepšími evropskými destinačními weby, líbila se nám například švýcarská nebo irská cesta. Snažili jsme se o to, aby portál návštěvníka přilákal atraktivní grafikou a zároveň mu poskytl co nejlepší servis při plánování jeho cesty k nám i během ní,“ popisuje David Karčmář, ředitel krajské destinační společnosti Moravian – Silesian Tourism.

Portál www.severnimorava.travel provozuje krajská destinační společnost Moravian – Silesian  Tourism, s.r.o., která má na starosti propagaci turistické nabídky regionu Severní Morava a Slezsko. Do redakční sítě jsou zapojena turistická informační centra regionu a také destinační managementy turistických oblastí. To z něj dělá jedinečný nástroj pro koncentrování a sdílení nabídky atraktivit i akcí, které je možné prezentovat návštěvníkům.

frame-scrollup