Zpráva

Šestnáctý ročník ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje

Šestnáctý ročník ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje vyhlásilo Sdružení českých spotřebitelů.

Soutěž pro rok 2017 je vypsána pro všechny obory podnikání, v celém regionu. Koná se také v Jihočeském, Ústeckém, Královéhradeckém a Jihomoravském kraji. Záštitu letošnímu ročníku poskytl moravskoslezský hejtman Ivo Vondrák. Projekt je realizován s finanční podporou Moravskoslezského kraje.

Prestižní ocenění se vítězům uděluje na dva roky. Potvrzuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Má proto právo užívat označení „Spokojený zákazník“.

Uzávěrka pro podání přihlášek s návrhy na udělení ceny je 14. července 2017. Bližší informace včetně formuláře pro podání návrhu je možné najít na webových stránkách Sdružení českých spotřebitelů.

Návrh na ohodnocení lze přihlásit i prostřednictvím Krajské hospodářské komory Moravskoslezského kraje v Ostravě a Regionálního kontaktního místa zřízeného na adrese: Autoškola NEMO, Zacpalova 27, Opava.

     


10. května 2017
frame-scrollup