Program na podporu aktivit sociálního podnikání v Moravskoslezském kraji na rok 2022
Lhůta pro podání žádostí je od 4. 4. 2022 do 8. 4. 2022
Rada kraje na své schůzi dne 28. 2. 2022 usnesením 38/2624 schválila podmínky dotačního programu Program na podporu aktivit sociálního podnikání v Moravskoslezském kraji na rok 2022.
Vyhlašovatelem programu a poskytovatelem dotace je Moravskoslezský kraj, 28. října 117, 702 18 Ostrava, IČO 70890692, zastoupený hejtmanem kraje.
Podacím místem pro příjem žádostí je Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor sociálních věcí.
Zasílání žádostí je prostřednictvím e‑podání.
Pro žadatele o dotaci proběhne seminář týkající se podmínek dotačního programu, včetně změn ve věcných, ekonomických a formálních záležitostech. Seminář proběhne dne 23. 3. 2022 od 9:00 do 12:00 hodin v budově Krajského úřadu Moravskoslezského kraje v zasedací místnosti F527, přihlášení je možné do 21. 3. 2022.
Lhůta pro podání žádostí je od 4. 4. 2022 do 8. 4. 2022 včetně.
Kontakt
pro věcné záležitosti projektu:
- Bc. Peter Hančin, tel. 595 622 279, e‑mail: peter.hancin@msk.cz
- Mgr. Adéla Petrů, tel. 595 622 426, e‑mail: adela.petru@msk.cz
pro formální a ekonomické záležitosti projektu:
- Ing. Markéta Himlarová, tel. 595 622 753, e‑mail: marketa.himlarova@msk.cz
Zásady
Program na podporu aktivit sociálního podnikání v Moravskoslezském kraji na rok 2022
Výsledky
Výsledky programu na podporu aktivit sociálního podnikání v Moravskoslezském kraji na rok 2022
Upozornění pro žadatele:
Jednou z povinných příloh žádosti je úplný výpis z evidence skutečných majitelů. Evidence je částečně přístupná veřejnosti, a to zdarma na internetu. Část údajů je komukoli přístupná zdarma na internetu bez požadavku registrace. Je možné pořídit si částečný výpis z evidence skutečných majitelů, který však obsahuje údaje, jež jsou v této evidenci propsány z jiných veřejných rejstříků (např. Obchodní rejstřík). Částečný výpis však nenahrazuje výpis úplný. V případě doložení částečného výpisu z evidence skutečných majitelů není naplněna podmínka doložení povinné přílohy žádosti!
Úplný výpis může získat pouze evidující osoba a skutečný majitel. Evidující osoba může úplný výpis získat přímo z webové stránky evidence, a to po její autentizaci a autorizaci prostřednictvím informačního systému datových schránek (právnická osoba musí mít zřízenou datovou schránku). Obecně pak výpisy evidující osobě nebo skutečnému majiteli umožní získat také příslušný soud (po ověření totožnosti žadatele). Elektronický výpis je možné získat také od příslušného soudu. Tato možnost je však zpoplatněna.
Přílohy
- Příloha č. 1 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu kraje (formát pdf, velikost 97 kB)
Příloha č. 1 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu kraje (formát odt, velikost 36 kB)
Příloha č. 1 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu kraje (formát doc, velikost 133 kB) - Příloha č. 2 – Formulář elektronického podání žádosti o dotaci (formát pdf, velikost 196 kB)
- Příloha č. 3 – Závěrečné vyúčtování projektu – Závěrečná zpráva projektu (formát pdf, velikost 47 kB)
Příloha č. 3 – Závěrečné vyúčtování projektu – Závěrečná zpráva projektu (formát ods, velikost 24 kB)
Příloha č. 3 – Závěrečné vyúčtování projektu – Závěrečná zpráva projektu (formát xls, velikost 127 kB) - Příloha č. 4 – Závěrečné vyúčtování projektu – Uznatelné náklady / výdaje (formát pdf, velikost 78 kB)
Příloha č. 4 – Závěrečné vyúčtování projektu – Uznatelné náklady / výdaje (formát ods, velikost 25 kB)
Příloha č. 4 – Závěrečné vyúčtování projektu – Uznatelné náklady / výdaje (formát xls, velikost 98 kB) - Příloha č. 5 – Závěrečné vyúčtování projektu – Zdroje financování (formát pdf, velikost 34 kB)
Příloha č. 5 – Závěrečné vyúčtování projektu – Zdroje financování (formát ods, velikost 22 kB)
Příloha č. 5 – Závěrečné vyúčtování projektu – Zdroje financování (formát xlsx, velikost 25 kB) - Příloha č. 6 – Závěrečné vyúčtování projektu – Přehled o úhradách (formát pdf, velikost 33 kB)
Příloha č. 6 – Závěrečné vyúčtování projektu – Přehled o úhradách (formát ods, velikost 17 kB)
Příloha č. 6 – Závěrečné vyúčtování projektu – Přehled o úhradách (formát xls, velikost 63 kB) - Příloha č. 7 – Závěrečné vyúčtování projektu – Oznámení o vrácení finančních prostředků (formát pdf, velikost 42 kB)
Příloha č. 7 – Závěrečné vyúčtování projektu – Oznámení o vrácení finančních prostředků (formát odt, velikost 24 kB)
Příloha č. 7 – Závěrečné vyúčtování projektu – Oznámení o vrácení finančních prostředků (formát docx, velikost 36 kB) - Příloha č. 8 – Úřední záznam o osobním podání dokumentu (formát pdf, velikost 30 kB)
Příloha č. 8 – Úřední záznam o osobním podání dokumentu (formát odt, velikost 13 kB)
Příloha č. 8 – Úřední záznam o osobním podání dokumentu (formát doc, velikost 42 kB)
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.