Program realizace specifických aktivit Moravskoslezského krajského plánu vyrovnávání příležitostí pro občany se zdravotním postižením na rok 2022
Lhůta pro podání žádostí je od 1. 12. 2021 do 8. 12. 2021 včetně.
Rada kraje na své schůzi dne 25. 10. 2021 usnesením 28/1889 schválila podmínky dotačního Programu realizace specifických aktivit Moravskoslezského krajského plánu vyrovnávání příležitostí pro občany se zdravotním postižením na rok 2022.
Vyhlašovatelem programu a poskytovatelem dotace je Moravskoslezský kraj, 28. října 117, 702 18 Ostrava, IČO 70890692, zastoupený hejtmanem kraje.
Podacím místem pro příjem žádostí je Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor sociálních věcí. Zasílání žádostí je prostřednictvím e‑podání.
Pro žadatele o dotaci proběhne seminář týkající se podmínek dotačního programu, včetně změn ve věcných, ekonomických a formálních záležitostech. Seminář proběhne dne 15. 11. 2021 od 13:00 do 15:00 hodin, přihlášení je možné od 1. 11. 2021 do 11. 11. 2021 do 15:00.
Účastníci semináře musí dodržet platná protiepidemiologická opatření Ministerstva zdravotnictví ČR.
Kontakty:
pro věcné záležitosti projektu:
- Bc. Andrea Szotkowská, DiS., tel. 595 622 482, e‑mail: andrea.szotkowska@msk.cz
pro formální a ekonomické záležitosti projektu:
- Ing. Irena Muczková, tel. 595 622 982, e‑mail: irena.muczkova@msk.cz
pro vyúčtování projektu:
- Jana Adamusová, tel. 595 622 156, e‑mail: jana.adamusova@msk.cz
pro technickou podporu:
- tel.: 595 622 600, e‑mail: podpora@msk.cz
Zásady
Výsledky
Upozornění pro žadatele:
Jednou z povinných příloh žádosti je úplný výpis z evidence skutečných majitelů. Evidence je částečně přístupná veřejnosti, a to zdarma na internetu. Část údajů je komukoli přístupná zdarma na internetu bez požadavku registrace. Je možné pořídit si částečný výpis z evidence skutečných majitelů, který však obsahuje údaje, jež jsou v této evidenci propsány z jiných veřejných rejstříků (např. Obchodní rejstřík). Částečný výpis však nenahrazuje výpis úplný. V případě doložení částečného výpisu z evidence skutečných majitelů není naplněna podmínka doložení povinné přílohy žádosti!
Úplný výpis může získat pouze evidující osoba a skutečný majitel. Evidující osoba může úplný výpis získat přímo z webové stránky evidence, a to po její autentizaci a autorizaci prostřednictvím informačního systému datových schránek (právnická osoba musí mít zřízenou datovou schránku). Obecně pak výpisy evidující osobě nebo skutečnému majiteli umožní získat také příslušný soud (po ověření totožnosti žadatele). Elektronický výpis je možné získat také od příslušného soudu. Tato možnost je však zpoplatněna.
Přílohy:
- Příloha č. 1 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu kraje (formát pdf, velikost 106 kB)
Příloha č. 1 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu kraje (formát odt, velikost 37 kB)
Příloha č. 1 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu kraje (formát doc, velikost 89 kB) - Příloha č. 2 – Formulář elektronického podání žádosti (formát pdf, velikost 376 kB)
- Příloha č. 3 – Závěrečné vyúčtování projektu – Závěrečná zpráva projektu (formát pdf, velikost 41 kB)
Příloha č. 3 – Závěrečné vyúčtování projektu – Závěrečná zpráva projektu (formát ods, velikost 25 kB)
Příloha č. 3 – Závěrečné vyúčtování projektu – Závěrečná zpráva projektu (formát xlsx, velikost 42 kB) - Příloha č. 4 – Závěrečné vyúčtování projektu – Uznatelné náklady / výdaje (formát pdf, velikost 78 kB)
Příloha č. 4 – Závěrečné vyúčtování projektu – Uznatelné náklady / výdaje (formát ods, velikost 26 kB)
Příloha č. 4 – Závěrečné vyúčtování projektu – Uznatelné náklady / výdaje (formát xls, velikost 68 kB) - Příloha č. 5 – Závěrečné vyúčtování projektu – Zdroje financování (formát pdf, velikost 28 kB)
Příloha č. 5 – Závěrečné vyúčtování projektu – Zdroje financování (formát ods, velikost 22 kB)
Příloha č. 5 – Závěrečné vyúčtování projektu – Zdroje financování (formát xlsx, velikost 22 kB) - Příloha č. 6 – Závěrečné vyúčtování projektu – Přehled o úhradách (formát pdf, velikost 31 kB)
Příloha č. 6 – Závěrečné vyúčtování projektu – Přehled o úhradách (formát ods, velikost 17 kB)
Příloha č. 6 – Závěrečné vyúčtování projektu – Přehled o úhradách (formát xlsx, velikost 24 kB) - Příloha č. 7 – Závěrečné vyúčtování projektu – Oznámení o vrácení finančních prostředků (formát pdf, velikost 32 kB)
Příloha č. 7 – Závěrečné vyúčtování projektu – Oznámení o vrácení finančních prostředků (formát odt, velikost 19 kB)
Příloha č. 7 – Závěrečné vyúčtování projektu – Oznámení o vrácení finančních prostředků (formát doc, velikost 48 kB) - Příloha č. 8 – Úřední záznam o osobním podání dokumentu (formát pdf, velikost 30 kB)
Příloha č. 8 – Úřední záznam o osobním podání dokumentu (formát odt, velikost 13 kB)
Příloha č. 8 – Úřední záznam o osobním podání dokumentu (formát doc, velikost 36 kB)
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.