Menu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD

OZNÁMENÍ

Ředitel krajského úřadu vyhlašuje
výběrové řízení č. 2/2022
na obsazení pracovního místa

Druh práce: Vedoucí oddělení geoinformatiky a řízení změn (Funkční náplň)
(Odbor informatiky)

Počet obsazovaných míst: 1

Zařazení: Vedoucí úředník

Platové zařazení: 12. platová třída (24 770,00 Kč - 36 470,00 Kč podle délky uznané praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a příplatek za vedení oddělení.

Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj - krajský úřad v Ostravě.

Charakteristika vykonávané práce: Řídí oddělení geoinformatiky a řízení změn. V rámci dané kompetence zajišťuje správu a údržbu informačního systému digitální technické mapy (IS DTM), vazbu IS DTM na digitální mapu veřejné správy a další systémy, vedení agendy DTM v souladu s legislativními požadavky dle zákona č. 47/2020 Sb. Plní roli manažera správy DTM; zajišťuje správu a údržbu datových vrstev a aplikací pro potřeby odboru územního plánování a stavebního řádu v souladu s platným stavebním zákonem, zajišťuje správu a údržbu datových vrstev a aplikací GIS pro potřeby agend krajského úřadu i zřizovaných či zakládaných organizací kraje, připravuje metodické a koncepční podklady pro standardizaci a rozvoj nástrojů DTM a GIS. Do působnosti oddělení spadá i řízení změn souvisejících s pořízením a vyřazením informačních a komunikačních technologií. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.

Požadované vzdělání:

Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC (zejména sada nástrojů Office 365), řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Praktická znalost GIS. Výhodou je znalost metodiky TOGAF, ITIL nebo obdobné, zkušenost se zpracováním dokumentace pro projekty financované z dotací EU.

Požadované doklady:
a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) osvědčení vydané MV podle § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb.,
e) čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb.,
f) přihláška.
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).

Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení dle dohody. Doba neurčitá.

Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis. Lze využít vzor přihlášky v pdf.

Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 4. 2. 2022 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.

Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.

V Ostravě dne: 20. 1. 2022

Vyhotovil: odbor kancelář ředitele krajského úřadu

Ing. Tomáš Kotyza, MBA v. r., ředitel krajského úřadu

Bližší informace: Ing. Pavel Kowalski, B 216, tel.: 595 622 194, e‑mail: pavel.kowalski@msk.cz


Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy


Mohlo by vás zajímat:

Úřední hodiny pro veřejnost:

Po, St: 8:00‑17:00 hod.

Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.

Pá: 8:00‑13:00 hod.