Katalog služeb krajského úřadu
  1. Identifikační číslo:
  2. Kód:
  3. Název služby (životní situace):

    Listárna Krajského živnostenského úřadu

  4. Základní informace ke službě (životní situaci): Přes aplikaci Listárna můžete pokládat své dotazy, připomínky anebo návrhy a náměty týkající se živnostenského zákona.
  5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost, apod.):
    Listárna je určena pro všechny občany České republiky.
  6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace: Svůj dotaz, připomínku anebo návrh vložíte použitím aplikace Listárna.
  7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace:
    Vložením dotazu do aplikace Listárna umístěné v části Podnikání na webových stránkách Moravskoslezského kraje.
  8. Na které instituci životní situaci řešit:
    Krajský úřad Moravskoslezského kraje
  9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit:
    Na dotazy vložené do aplikace Listárna umístěné v části Podnikání na webových stránkách Moravskoslezského kraje odpovídá odbor vnitra a krajský živnostenský úřad, referenti pro krajský živnostenský úřad.
  10. Jaké doklady je nutné mít s sebou:
  11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:
  12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit:
    U této služby nejsou žádné poplatky.
  13. Jaké jsou lhůty pro vyřizení:
    Doba vyřízení je minimální.
  14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace:
    Žádní další účastníci (dotčení) nejsou.
  15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány:
  16. Elektronická služba, kterou lze využít: Aplikace Listárna umístěná v části Podnikání na webových stránkách Moravskoslezského kraje.
  17. Podle kterého právního předpisu se postupuje: Zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve znění pozdějších předpisů.
  18. Jaké jsou související předpisy:
    • Zákon č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů.
    • Nařízení vlády č. 278/2008 Sb., o obsahových náplních jednotlivých živností, ve znění pozdějších předpisů.
  19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují:
  20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností:
  21. Nejčastější dotazy:
    Posouzení odborné způsobilosti.
  22. Další informace:
  23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situaci) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě:
  24. Související životní situace a návody, jak je řešit:
  25. Za správnost popisu odpovídá útvar:
    Odbor vnitra a krajský živnostenský úřad
  26. Kontaktní osoba: Ing. Bc. Hana Juchová, telefon: 595 622 491, e‑mail: hana.juchova@msk.cz
  27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni: 2017-11-23
  28. Popis byl naposledy aktualizován:
  29. Datum konce platnosti popisu:
  30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situaci:
frame-scrollup