Menu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD

OZNÁMENÍ

Ředitel krajského úřadu vyhlašuje
výběrové řízení č. 23/2023
na obsazení pracovního místa

Druh práce: Právník/čka 🎓 (odbor investiční a majetkový) - PRODLOUŽENÍ TERMÍNU PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK (Funkční náplň)
(Odbor investiční a majetkový)

Počet obsazovaných míst: 1

Zařazení: Úředník

Platové zařazení: 12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2016 Sb.,odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů. Benefity: Cafeterie ve výši 17 400 Kč ročně, příspěvek na stravování, 3 dny sick days, 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy a spoustu dalších benefitů.

Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj - Krajský úřad v Ostravě.

Charakteristika vykonávané práce: Vypracovává zásadní právní výklady a stanoviska nebo stanovuje obecné postupy aplikace právních předpisů ve specializovaných oborech ve vymezené působnosti samosprávy včetně případného řešení věcně a právně složitých případů a zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. Poskytuje právní poradenství v jednotlivých činnostech odboru investičního a majetkového zejména v oblasti přípravy a realizace akcí reprodukce majetku kraje. Zpracovává a kontroluje právní správnost materiálů předkládaných orgánům kraje k rozhodnutí ve věcech investičních, zejména uzavírání smluv o dílo a jejich dodatků, řešení náhrad újmy, uplatňování odpovědnosti za vady, apod. Připravuje a kontroluje správnost smluv týkajících se přípravy a realizací akcí reprodukce majetku kraje uzavíraných krajem. Zajišťuje zastupování kraje v soudních sporech týkajících se majetku kraje a vede jejich evidenci. Podílí se na vymáhání pohledávek kraje týkajících se majetku kraje. Zprostředkovává poskytování informací týkajících se majetku kraje v souladu se zákonem o svobodném přístupu k informacím. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.

Požadované vzdělání: VŠ Mag. – studijní obor právo a právní věda.

Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet), řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Rozhodnost, angažovanost a schopnost samomotivace, dobré komunikační a organizační schopnosti. Výhodou znalost práce s GINIS.

Požadované doklady:
a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) přihláška.

Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).

Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení dle dohody. Doba určitá po dobu mateřské a rodičovské dovolené.

Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis. Lze využít vzor přihlášky v pdf.

Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 28. 8. 2023 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.

Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.

Původní termín pro po podání přihlášek 26.7.2023-11.8.2023.

V Ostravě dne: 10. 8. 2023

Vyhotovil: odbor kancelář ředitele krajského úřadu

Ing. Tomáš Kotyza, MBA v. r., ředitel krajského úřadu

Bližší informace: Ing. Denisa Novotná, DiS., B 210, tel.: 595 622 198, e‑mail: denisa.novotna@msk.cz


Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy


Mohlo by vás zajímat:

Úřední hodiny pro veřejnost:

Po, St: 8:00‑17:00 hod.

Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.

Pá: 8:00‑13:00 hod.