Volná místa
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD
OZNÁMENÍ
Ředitel krajského úřadu vyhlašuje
výběrové řízení č. 44/2025
na obsazení pracovního místa
Druh práce: Právník/čka 🎓 (Fuknční náplň)
(Odbor investiční a majetkový)
Počet obsazovaných míst: 1
Zařazení: Úředník
Platové zařazení: 12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů. Benefity :Příspěvek ze sociálního fondu 22 800 Kč ročně, příspěvek na stravování, 3 dny sick day a další. Více na benefity. | Moravskoslezský kraj |
Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj - Krajský úřad v Ostravě.
Charakteristika vykonávané práce: Vypracovává zásadní právní výklady a stanoviska nebo stanovuje obecné postupy aplikace právních předpisů ve specializovaných oborech ve vymezené působnosti samosprávy včetně případného řešení věcně a právně složitých případů a zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. Poskytuje právní poradenství v jednotlivých činnostech odboru investičního a majetkového zejména v oblasti nakládání s majetkem kraje. Zpracovává a kontroluje právní správnost materiálů předkládaných orgánům kraje k rozhodnutí ve věcech majetkových, zejména o nabytí a převodu movitých i nemovitých věcí, zastavení nemovitostí, zřízení věcných břemen. Připravuje a kontroluje správnost majetkoprávních smluv uzavíraných krajem. Zajišťuje zastupování kraje v soudních sporech týkajících se majetku kraje a vede jejich evidenci. Podílí se na vymáhání pohledávek kraje týkajících se majetku kraje. Zprostředkovává poskytování informací týkajících se majetku kraje v souladu se zákonem o svobodném přístupu k informacím. Spolupracuje při odstraňování případných nedostatků návrhu na vklad do katastru nemovitostí. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.
Požadované vzdělání: VŠ magisterské – studijní obor právo a právní věda.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Schopnost řešení samostatných úkolů, ale i týmové spolupráce, aktivní přístup, časová flexibilita, výborné vyjadřovací, komunikační a organizační schopnosti, chuť učit se novým věcem. Praxe v oblasti veřejné správy výhodou, aktivní práce na PC (balíček MS Office365), řidičský průkaz skup. B (aktivní řidič), znalost práce s GINIS.
Požadované doklady:
a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) přihláška.
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení dle dohody. Doba neurčitá.
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis. Lze využít vzor přihlášky v pdf.
Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 27. 10. 2025 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor rozvoje lidských zdrojů, oddělení personální, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 44/2025 - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
V Ostravě dne: 27. 10. 2025
Vyhotovil: odbor rozvoje lidských zdrojů
Ing. Tomáš Kotyza, MBA v. r., ředitel krajského úřadu
Bližší informace: Ing. Denisa Novotná, DiS., A 446, tel.: 595 622 198, e‑mail: denisa.novotna@msk.cz
Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy
Mohlo by vás zajímat:
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.