Menu

Informace týkající se příplatku pro zaměstnance v době pandemie Covid‑19

Informace poskytla: 13. 10. 2021, Mgr. Andrea Horníčková, odbor školství, mládeže a sportu
Zveřejněno dne: 14. 10. 2021

Předmět žádosti:
Žadatel požaduje informaci, jakým způsobem byl vyplacen příplatek pro zaměstnance v době pandemie Covid‑19 u zaměstnavatele Dětský domov a Školní jídelna, Melč 4, příspěvková organizace, jehož zřizovatelem je Moravskoslezský kraj.

Poskytnuté informace:
Žadateli byly požadované informace poskytnuty přípisem č. j. MSK 122812/2021 ze dne 13. 10. 2021, který je přiložen níže.

Úřední hodiny pro veřejnost:

Po, St: 8:00‑17:00 hod.

Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.

Pá: 8:00‑13:00 hod.