Menu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD

FUNKČNÍ (PRACOVNÍ) NÁPLŇ

Vedoucí oddělení geoinformatiky a řízení změn

Popis činnosti:

Řízení a koordinace správ rozsáhlých centrálních databází včetně jejich navrhování a správy.

Oblast řídící činnosti
- řídí činnost oddělení, zadává a kontroluje činnost zaměstnanců oddělení,
- zajišťuje koordinaci činností s ostatními odděleními odboru,
- zajišťuje koordinaci činností s ostatními odbory v rámci své kompetence,
- zajišťuje koordinaci činností externích organizací v rámci své kompetence.

Oblast správy svěřených aplikací
- plní roli manažéra správy DTM, zajišťuje vedení agendy DTM v souladu s legislativními požadavky dle zákona č. 47/2020 Sb., zajišťuje správu a údržbu IS DTM, vazbu IS DTM na DMVS a další systémy,
- zajišťuje správu a údržbu datových vrstev a aplikací pro potřeby odboru územního plánování a stavebního řádu v souladu s platným stavebním zákonem – spravuje geodatabázi územního plánování,
- realizuje činnosti související s realizací a udržitelností projektů v oblasti GIS,
- připravuje metodické a koncepční podklady pro standardizaci a rozvoj nástrojů DTM a GIS,
- zajišťuje instalaci, správu a údržbu dalších svěřených aplikací a datových vrstev GIS
- podílí se při napojování ostatních aplikací na geografická data v součinnosti se správci aplikací a programátory,
- ve spolupráci s vlastníky a s oddělením systémové podpory a vývoje zajišťuje nastavování způsobu zálohování dat spravovaných aplikací a datových sad,
- zajišťuje bezpečný provoz informačních technologií,
- provádí evidenci aplikačního a databázového programového vybavení, datových sad ve své kompetenci.

Oblast řízení změn
- zajišťuje plnění procesů souvisejících s pořízením, pronájmem, výpůjčkou a vyřazením ICT,
- zajišťuje zpracování rozpočtu odboru informatiky, vedení ekonomické agendy, majetkové evidence ICT, plánu zakázek,
- zajišťuje aktuálnost konfigurační databáze, provozně technické dokumentace, bezpečnostní dokumentace v kompetenci odboru informatiky,
- zajišťuje aktualizaci architektonického repository, zpracování koncepčních dokumentů a komunikaci s příslušnými ministerstvy a centrálními orgány s vazbou na ICT.

Další činnosti:
- plní další úkoly související s vykonávaným druhem práce.


Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy


Mohlo by vás zajímat:

Úřední hodiny pro veřejnost:

Po, St: 8:00‑17:00 hod.

Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.

Pá: 8:00‑13:00 hod.