Menu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD

FUNKČNÍ (PRACOVNÍ) NÁPLŇ

Referent/ka hospodářskosprávní

Popis činnosti:

1. Zajištuje údržbu a organizuje provádění oprav svěřených zařízení, plánování a provádění pravidelných
prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamu a dokumentace a
podávání návrhu na provádění oprav a údržby (např. výtahy, schodolezy, vstupní otočné dveře - karusel, dveře, garážová vrata, brány, branky a turnikety, bezpečnostní rámy, atd.)
2. Zajišťuje a organizuje zimní údržbu, údržbu zeleně a bezvadný stav zpevněných i nezpevněných ploch v okolí budov KÚ.
3. Vede evidenci o skladovacích prostorech a jejich svěření jednotlivým odborům.
4. Vede evidenci pronajatých prostor. Spolupracuje s nájemci v případě oprav/úprav budovy.
5. Plánuje a ve spolupráci s oddělením realizuje stěhování zaměstnanců a skladů dle požadavků.
6. Zajišťuje a organizuje malování, čištění podlah, výměny koberců, opravy nábytku, opravy a úpravy kuchyňských linek, opravy a úpravy dveří a další nespecifikované opravy a úpravy v budovách a okolí KÚ.
7. Zajišťuje vánoční výzdobu před budovou KÚ.
8. Zajišťuje aktualizaci a doplnění informačního systému v budovách KÚ.
9. Zajištuje materiálně technické vybavení orgánu kraje, jeho obnovu a technickou správu, připravuje
podklady pro jejich evidenci a inventarizaci.
10. Spravuje movité věci nesvěřené příspěvkovým organizacím do správy k jejich vlastnímu
hospodářskému využití s výjimkou výpočetní techniky a programového vybavení.
11. Zodpovídá za komplexní zajištění přípravy zasedacích místností pro jednání orgánu kraje včetně
zvláštní výzdoby, šatny a občerstvení.
12. Spolupracuje se zaměstnanci zařazených do oddělení při řešení oprava a úprav v budovách KÚ a přilehlých prostorách.
13. Zajištuje úkoly následné kontroly.
14. Připravuje podklady pro rozhodování o výši náhrady škody požadované po osobách.
15. Dodržuje zásady BOZP a PO.
16. Plní další úkoly související s druhem vykonávané práce.
10. Zachovává mlčenlivost o skutečnostech, o nichž se dozvěděl při výkonu zaměstnání, zvláště v oblasti údajů personálních a mzdových, ve vazbě na zákon c. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
11. Zajištuje poptávková řízení a přípravu podkladů pro zadávání veřejných zakázek a vystavení objednávek. Komunikuje s dodavateli a dohlíží nad realizací jednotlivých akcí.
12. Plní další úkoly související s vykonávanou činností dle pokynu vedoucího oddělení a vedoucího odboru.

Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy


Mohlo by vás zajímat:

Úřední hodiny pro veřejnost:

Po, St: 8:00‑17:00 hod.

Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.

Pá: 8:00‑13:00 hod.