Kontrolor/ka
Na odboru podpory korporátního řízení a kontroly, oddělení stížností a kontroly veřejné finanční podpory, krajského úřadu hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.
- Výběrové řízení č. 20/2024
Charakteristika zajímavé práce:
- Hledáme kolegu/kolegyni, který/á má týmového ducha a bude se společně s námi podílet na přípravě a realizaci veřejnosprávních kontrol u příjemců veřejné finanční podpory poskytnuté z rozpočtu kraje
- Součástí Vaší práce bude koordinace kontrolních týmů či sestavování návrhů plánů kontrolních akcí
- Protože budete zpracovávat výstupy z ukončených kontrol a projednávat výsledky kontrol, oceníme kultivovaný písemný projev
- Pomůžete nám s analýzou rizikových oblastí
Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.
Co od vás očekáváme:
- Hledáme kolegu/kolegyni s vysokoškolským vzděláním ekonomického směru
- Aktivní práce na PC (balíček MS Office365) je pro nás samozřejmostí
- Vzhledem k tomu, že kontroly provádíme mimo úřad, požadujeme řidičský průkaz skupiny B
- Výhodou pro Vás bude, pokud máte praxi ve veřejné správě a orientujete se v účetnictví
- Uvítáme spolehlivého kolegu/spolehlivou kolegyni s pozitivním myšlením a ochotou dále se vzdělávat
- Očekáváme samostatnost a dobré organizační a komunikační dovednosti
Co vám nabízíme:
- 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
- Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
- Práci na dobu neurčitou
- 25 dnů dovolené v roce
Benefity:
- příspěvek na dovolenou, sport a kulturu, tzv. systém Cafeterie, ve výši 17 400 Kč ročně
- příspěvek na stravování, možnost využívat kantýnu a bistro v prostorách budovy úřadu
- 3 dny sick day
- 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- pružná pracovní doba
- adaptační proces pod vedením zkušeného mentora
- firemní školka KRAJÁNEK
- společenské a sportovní akce
- a mnoho dalších výhod s našimi partnery
Chcete se stát součástí našeho týmu?
Do 7. 5. 2024 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně nebo poštou na adresu:
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor kancelář ředitele krajského úřadu
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava
Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.
Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.
Bližší informace vám poskytne:
Bc. Martina Sedláčková, tel. 595 622 906, e‑mail: martina.sedlackova@msk.cz
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.